Translate

sobota 12. října 2013

Sobota, 12. října 2013

Váha: Normální; Počet tupláků kafe: 3 (ale byl to decaf!); Počet stránek přečtených z nové Jonesky:52; Počet zakoupených kopií nové Jonesky: 0

19:52 Jeden z mých posledních oblíbených způsobů jak nebýt doma je chodit si číst do knihkupectví. Předevčírem vyšla nová Bridget Jonesová a já ji chodím louskat do Waterstones. Copak o to, já bych si ji i koupila, ale copak mám doma klid na čtení?

22:06 Prokrastinace v plném proudu. V pondělí mám přinést torzo rešerše která vpodstatě neexistuje... Mám k ní totiž několik závažných otázek:

1/ Jak mám napsat nějaké veřejně přijatelné sebehodnocení, když si připadám jako obří kus hovna?
2/ Jak mám napsat "pozitivně naladěný" a "proaktivní" motivační dopis, když jediné co se mi opravdu chce je zalézt do postele a počkat až to přejde?
3/ Jak a koho mám požádat o refence, když mám pocit že neexistuje člověk, který by o mě mohl říct něco hezkého aniž by musel lhát?


Žádné komentáře:

Okomentovat