Translate

středa 18. září 2013

Středa, 18. září 2013

Váha: furt stejná; Počet nových laků na nehty: 3 (hurá); Počet vrásek: 3 (je to náhoda?); Počet tupláků kávy: 1; Počet školních ůloh, které měly být již dávno odevzdány: 2; Vypracováno: 0%

11:08 Je mi 25, včera jsem našla první vrásky. Pomůžou na to krémy? Pochybuju. Mám pocit, že jsem něco prošvihla, myslím tím věci, které má člověk stihnout před prvními vráskami. 

11:14 Vrchol dnešního dne bude stejk k obědu... potom už nic zásadně příjemného nehrozí.

21:50 Tak mi přišli výsledky ze školy. Ještě že jsem si stihla užít ten stejk... Nemám slov, teda alespoň těch slušných. Nevím, co profesory vede k tomuto jednani.

22: 36 Musela jsem to zavolat kamarádce. Taky to nechápe. Nechápu 13% výsledku u práce, která sestávala z učitelské praxe na jiné škole. Nechápu 2% u práce, kterou jsem "neovzdala" i když jsem ji samozřejmě odevzdala s těmi ostatními. Nechápu, jak můžu dostat nedostatečně z práce, kterou jsem měla již před odevzdáním ohodnocenou na 45% (stačí 40)....

22:46 Fail z předmětu, který jsem neovzdala, chápu. Nejsem idiot!

Žádné komentáře:

Okomentovat